4 mrt 2009

creaties

Van het zelfde patroon als het hart tasje kon ik deze snoep zakje maken.. Eigenlijk iets heel simpels om kado te doen na een partijtje. Je kunt er nog een labeltje aan maken met een leuke tekst.

Ik was bezig om een kado verpakking te maken maar helaas ging ik met de rilmes doos het papier dat ik er een tasje van kon maken.. Ging iets te enthousiast aan het werk en dan gaat het wel eens fout... Ja dat is een leer moment voor de volgende keer laten we maar zeggen.

Ook ben ik nog in de weer geweest met de thee dozen en heb er nog 3 verschillende gemaakt dus we kunnen straks keuze genoeg maken uit de thee..
Deze is gemaakt uit 12 x 12 inch dus viel iets kleiner uit dan de bedoeling was.
Deze is in de maat 13,5 x 12 inch zoals de beschrijving die ik had gevonden op internet zodat er 30 thee zakjes in kon.
Dit is een theedoosje om leuk kado te geven. Hij kan zowel open staan wat heel vrolijk staat. Je kunt er een soort thee in doen maar ook verschillende om zo mee te nemen op vakantie. Nu ben ik de enige die hier veel thee drinkt en neem daarom altijd mijn eigen thee mee op vakantie en vaak een doos die ik dan vul met verschillende smaken en dit vindt ik dan leuker staan dan de doos die ik altijd mee neem.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails