26 feb 2009

Vakantie

De kinderen hebben voorjaarvakantie nou carnavals vakantie en we kunnen lekker onze tijd zelf indelen zonder rekening te houden dat ze naar school moeten. Wel eens lekker eigenlijk dat je niet zo vroeg op hoef en tegen dochter lief moeten zeggen dat ze op moet schieten omdat ze naar school moet.

We hebben begin van de week eerst hier de laden van Lara op geruimd want die lagen wel erg vol en sommige dingen konden nu wel echt weg. Papier waar ze niets meer mee kon maar we kwamen ook spullletjes tegen die ze kwijt was.. Ja dat krijg je er van als je alles in de la gooit zonder het terug te doen in de bakken die er voor bestemt zijn. Nu is alles weer netjes maar voor hoe lang is de vraag.
Ben zelf ook nog lekker aan het knutselen geweest en kwam leuke patronen tegen waar ik mee aan de slag ben gegaan.
Dit is een thee doosje en er moet nog tekts op maar weet nog niet wat en het is straks een kadotje voor mijn schoonvader omdat hij graag thee drinkt dus denk dat ik Lara er wat op laat schrijven als ze in een goede bui is want dat is ze vandaag niet en dan gaat het niet zoals het moet.
Een snoepdoosje gemaakt van een bakje waar een heerlijk toetje in zat. Ze hebben er hier heel wat moeten eten want Lara wil ze trakteren op school en ik mag er straks 30 gaan maken. Nu alleen nog kijken wat we er in doen. Hier zitten 5 rollen mentos in en dat nu 30 keer te doen is wel erg veel dus we gaan een gezonde traktatie bedenken die er in kan. Dacht eerst aan paas eieren omdat Lara net voor de Pasen jarig is maar dat is niet gezond.
Een leuk tasje met de nieuwe stempel van Whiff of joy
Een kaart nog zonder tekst omdat ik nog niet weet waar ik hem voor ga gebruiken
Al vast een valentijns kaartje voor volgend jaar. Het is een Labelboekje geworden. Dit is de voorkant en er zitten 4 labels in die ik dan kan gaan versieren als het zo ver is.
En nog een bloem met voor onze slinger.
Ik heb veel stempel afdrukjes en had ze in verschillende bakken zitten dat ik een grote ben gaan maken en hij is groter uit gevallen dan ik in gedachte had maar dat is niet zo erg. Dit is de voorkant en ik moet hem nog verder versieren maar heb nu al al mijn afdrukjes bij elkaar in een over zicht.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails