6 feb 2009

Valentijns kaartje

Mijn dochter heeft een vriendje en wou daar heel graag een kaartje voor maken en nu kwam valentijns dag er toch aan dus heb ik samen met haar een hart gemaakt en ze vondt de 2 muisjes zo lief dat we die hebben gebruikt en mamma moest een bloem maken voor op de kaart maar ze vondt hem niet af vandaar dat hartje er nog op. Omdat de tekst vrij lang was hebben we hem maar op de achterkant geplakt. Nu nog een envelop er om heen zodat ze hem volgende week zaterdag bij haar vriendje in de brievenbus kan gooien. Hij woont aan de overkant.
Ze mag trots op haar kaart zijn en ik ben blij dat het hart goed gelukt is want heb aardig zitten prutsen met kladpapier om hem goed te krijgen voor ik het goede papier er aan ging wagen. Het ging ff niet zo als ik wou maar het is gelukt.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails