18 feb 2009

doosjes en kaarten

Ben het moment erg bezig met doosjes en tasjes maken en kan er geen genoeg van krijgen. Heb er nog zo veel in mijn hoofd zitten en op papier dat ik eigenlijk tijd te kort kom maar dat zullen wel meer mensen last van hebben. En ik kan niet meer dan 1 project per keer maken al wil ik wel eens te veel in 1 keer.

mapje voor stempelafdrukje

zakdoek doosje in de breedte

zakdoek doosje in de lengte

De zakdoek doosjes ben ik eigenlijk al kwijt aan mijn dochter zodat ze die in haar tas kan doen en deze zijn voor de kleine formaat dus moet nog voor de grote formaat aan de slag. Ik haal niet altijd dezelfde zakdoeken in huis dus ja dan maar meerdere maken.

Had nog wat kaartjes liggen en moest ze nog op de foto zetten en dat heb ik maar gelijk gedaan anders blijf ik ze vergeten. Ze hingen op mijn lijn om te drogen of ik hang ze daar zodat er niets over heen kan vallen en als je druk bezig ben dan wil je ze nog wel eens vergeten en ga ik dan foto`s maken dan heb ik wel eens zo ik heb toch veel meer gemaakt dan wat ik hier heb liggen.

Nog een kaart voor valentijn

met een lieve olifant

Magnolia op een bloem.

Ik had de vorige keer er ook eentje gemaakt en wil er meerder maken zodat ze straks als slinger kunnen hangen.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails