11 mrt 2009

Wat je allemaal kunt doen met 1 card-kit

Had de card-kit van Card Art van januari nog liggen en ben daar eens mee aan de slag gegaan
naar een online work shop van kaarten maken met tiets
ook een online workshop van kaarten maken van tiets
een bloem voor onze slinger maar deze keer met een jongen
zomaar een patroon die in op mijn harde schrijf stond en ik hem heel mooi vond om er een keer wat mee te doen

deze kaarten heb ik uit de cardsonly nr 6 en heb er mijn eigen draai aan gegeven maar vond ze zo leuk om te maken zeker omdat het eens een ander maat was dan ik normaal maak. Ze zijn 15 x 7,5 cm en de laatste een leuk kado envelop om kado te geven met geld
een sketch die ik vondt op internet
en nog een blikje die bij de kit zat om te versieren en heb er nog geen tekst op zitten omdat ik nog niet weet wat ik er in ga doen en aan wie ik hem ga geven.
Ik heb nog papier over om eerlijk te zijn en geef ook wel toe dat ik zelf wat lint, bloemen en een knoop van me zelf heb toe gevoegt omdat ze niet bij de kit. Ga met de rest nog aan de slag maar wanneer weet ik nog niet dus doe ze in een mapje net zoals ik de rest ook bewaar zodat ze niet door elkaar gaan liggen zodat ik er weer snel mee aan de slag kan gaan als ik een leuk idee heb.
Bedankt voor het kijken.
Jessica.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails