4 mrt 2009

mok

Kan op deze site stampingvideos een mok tegen die je kado kan doen. Nu zag ik ook dat je het patroon kon kopen en dat zou een optie zijn maa ja ik ken me zelf wil het eerst toch zelf proberen. Ik heb in de kast achthoekige mokken staan en dat moet toch na te maken zijn. Ik heb ook al een achthoekig doosje gemaakt en dit is eigenlijk het zelfde alleen zonder deksel.
Dit een proefje om te kijken of het me zal lukken.. Was het alleen niet eens met de onderkant en opgeven dat wou ik niet.
Hier zijn de zijde 3,5 cm en dat 8 keer dus hij viel erg groot uit dat ik er zo wie zo als die echt was soep in zou doen dus heb er soep zakjes in gedaan zodat je hem weg kan geven aan iemand die ziek is om hem beterschap te wensen.
Deze heeft zijde van 3 cm net zoals mijn mokken dus kwam meer overeen. Nu nog versieren en dan leuk inpakken om kado te geven.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails