26 mrt 2009

scrap creaties

Op een duitse site kwam ik dit mandje tegen. Een ovaal en kon het niet laten om er mee aan de slag te gaan. De lente breekt aan dus wat is er dan mooier om lievenheersbeestjes te zien en om er iets in te doen en kado te geven

Voor de pasen heb ik deze mini mandjes gemaakt om de chocolade eireren leuk op tafel te zetten.


Op de zelfde duitse site kwam ik ook dit tasje tegen en ze had er nu een workshop van gemaakt dus ik ben aan de slag gegaan. De kleuren zijn echt Lara roze met wit en heb hem gemaakt voor haar verjaardag. Wat ik er in ga doen is nog de vraag maar ik heb nog een paar dagen voor ze jarig is.
In de card-kit van card-art van februari zat een clipboard die je kon versieren en dat heb ik gedaan en dit is het resultaat.
Heb er een passend notitie blokje bij gemaakt.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails