31 okt 2008

snoep thema

Ben deze week erg in een snoep bui kun je wel zeggen. Mijn partner had eerst niets in de gaten tot ik met wat creaties kwam en toen had hij zo van `denk maar dat ik bij jou kom zitten` want jij hebt allemaal lekkere dingen op de buro liggen...

Marcel is helemaal weg van chocolade pepernoten en had me voor genomen dat er niets in huis zou komen voor Sinterklaas in ons land zou zijn maar daar kon ik me niet aan houden want Lara had ook wel chocolade munten op..
Deze is speciaal voor Marcel en hij zou zeker verrast zijn...

Ook kun je veel met smarties doen zoals hier onder. Een snoep tasje maar ook een kado doosje met sheet...

Het doosje was wel even moeilijk vouwen maar het is me gelukt... Om hem goed in de vouw te houden heb ik het eerst met veel lint er om heen weg gelegt zodat ik zeker wist dat het beleef zitten.



Lara heeft om het moment een kauwgom tik en vondt het wel leuk om er een doosje om heen te maken zodat ze niet altijd met de verpakking in haar tasje hoef te lopen... Hier kan ze elke keer nieuwe in doen.

Haar naam moet er nog maar heb het even weg gelegt want het ruik erg zoet kan ik je zeggen.

Toen ben ik maar verder gegaan met de merci...


Was even puzzelen want ik wou geen standaard doosjes. De ene zijkant kan bewegen en de ander is wel recht maar ze zijn leuk geworden.


Toen had ik nog een patroon voor een kaart tasje maar heb die verbouwt tot een tasje waar ook merci chocolade in kan.
Aan de binnenkant heb ik een rand gemaakt met boogjes wat leuk oogde...
Helaas had ik alleen zwart klittenband en ze hadden hier in de supermarkt geen witte meer maar heb het op mijn verlang lijstje gezet zodat ik het niet kan vergeten als ik binnen kort naar de stad gaat...
En nu nog verder met de rest van het snoepgoed wat over is en ga daar me nog even over buigen wat het moet worden want wil ook niet steeds het zelfde maken...

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails