5 nov 2008

naamkaartje

1 november was het zo ver. De clubdag van Scrap en Stempel en het zou handig zijn als je een naamkaartje zou maken.. Nou dat heeft toch wat in handen gehad voor ik de ik hem had gemaakt. Wat moest ik maken en hoe zou ik hem maken.. Nou kan je zeggen je kan daar aardig je hoofd over breken maar heb er wel een gemaakt gelukkig.. Niet te moeilijk en ook niet te eenvoudig..
Heb de achter kant van mijn stempel inkt van cats eye over getrokken en wel 8 keer. Een rondje er achter geplakt zodat ze goed bleven zitten. Een stempel afdrukje gepakt en in gekleurt en mijn naam er in gezet...
Voor het vast maken nog een rondje met de breedte van het lint een snee er in en toen het lint er door heen. Voor ik hem vast ging plakken de veiligheidsspelt er door heen en strak getrokken. Toen vast gezet en biede rondjes op elkaar geplakt wel zo dat het plaatje goed zat en niet schuin.
Mijn dochter was er helemaal weg van en wil er ook een maar die mag ze straks zelf maken...

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails