7 nov 2008

kerst kaarten

Het is weer tijd om kerst kaarten te gaan maken en heb er nog een paar liggen van vorig jaar maar er moesten ook weer nieuwe gemaakt worden en had er veel zin want wat is er leuker om een zelf gemaakt kaartje te krijgen met kerst.. Helaas weet ik ook van sommige die het niet waarderen dus die krijgen een gekochte kaart van ons maar gelukkig de meeste kijken er naar uit om een kaartje van mij te krijgen

een Stair Step kaartje


deze heb ik gemaakt voor de challenge van double dutch ( de tweede moet het zijn want ik heb precies 2 dezelfde gemaakt en een er van heeft een eigen gemaakte emblishment)
een ronde kerst kaart speciaal voor mijn zoon.
Tenstlote nog een winter kaartje met groetjes.

De week is nog niet om dus kan nog even vooruit en ben nog bezig met kerst kaartje te maken maar ze zijn nog niet af dus kan ze ook nog niet laten zien.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails