13 okt 2008

Herfst vakantie

Het is deze week herfst vakantie voor de kinderen en het weer is lekker. Dochter lief gaat straks naar streetdance en zit vol spanning te wachten op haar vriendin.. Ze moet nog wel een uurtje wacht (het is nu 14:45) maar ondertussen zit ze lekker te lezen op de bank. Morgen gaat ze naar zwemles en dat vindt ze ook altijd spannend. Verder weten we nog niet wat we gaan doen wel dat we doosjes gaan uitproberen want die wil ik in de kerstboom hangen als een advent kalender maar dan wil ik wel eerst wat voorbeelden hebben. Dan kan ik straks lekker aan de slag om ze te maken. Ook druk bezig met de kerstkaarten voor school. Heb een leuk patroon gevonden en heb ze al gemaakt en moet voor mijn zoon andere maken want wil niet dat straks 40 kinderen dezelfde kerstkaarten hebben. Voor me zelf maak ik ze in het groot maar kijk eerst hoeveel kerstkaarten ik al heb gemaakt en wat er nog ligt van vorig jaar want anders heb ik er weer veel te veel. Heb ik zo wie zo wel omdat ik er graag wat achter de hand houden.

Ook ga ik nog wat herfst kaartjes maken samen met Lara want heb de stempel afdrukjes al klaar en nu nog het papier er bij zoeken zodat we lekker aan de gang kunnen gaan morgen ochtend.. het weer werkt vandaag wel mee maar voor morgen hebben ze al weer slecht weer voorspelt... bah kun je wel zeggen want nu ze lekker vakantie hebben krijgen we slecht weer.. hoop eigenlijk dat het beter blijft dan ze hebben voorspelt zodat we nog even naar het bos kunnen fietsen en bladeren kunnen zoeken of eikels...

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails