9 okt 2008

Stempels

Ik heb op het moment een tik van stempels en heb er ook aardig wat om eerlijk te zijn dat Marcel er soms gek van wordt als er weer afdrukjes gemaakt moet worden. Ik maak er altijd een paar op voorraad en doe ze dan in mijn foto mapje zodat ze ook niet vies worden.


Voor mijn dochter heb ik een doosje gemaakt waar ze in gaan en dan zegt ze ik heb er weer veel kleur plaatjes bij en ga ze lekker in kleuren. (idee komt uit cards-only nr 1)
ze heeft het plaatje zelf gekleurt.

Vandaag weer nieuwe stempels er bij gekregen en dat wordt vanavond weer stempelen om een voorraadje er bij te maken zodat we lekker vooruit kunnen met kaarten maken. Of leuke projecten die ik nog wil doen / maken.

Ook heb ik nu sinds 2 weken nieuwe kleur potloden en wel de dewent en de rest wat er bij hoord zoals reukloze terpetine, doezelaars, gum en schuurplankje. Heb nog niet zo veel kleuren maar de hoofd kleuren heb ik al en kan nu mijn collectie uit gaan breiden. Ik kleurde nog met goede kleurpotloden waar niemand aan mocht zitten maar nu was Lara zo slim om te zeggen dan mag ik jou huidskleur he mamma.. En zeg dan maar eens nee..


Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails