24 okt 2008

lekker bezig geweest

Ben lekker bezig geweest deze week en kon er maar geen genoeg van krijgen. Heb het papier heel goed gebruikt en moest alleen cardstock extra gebruiken en ben ook trots op mijn creaties.



Nog lekker in de herfst tinten een mini pizza doosje met stempel afdrukjes en kleine kleur potloden voor mijn dochter om het weekend mee te nemen naar haar logeer partij tje bij oma, en een bedankt doosje met chocotofs voor oma (opa mag het helaas niet hebben dus die krijgt wat anders) dus voor opa een versiert tic tac doosje.

Verder met ander papier en heb daar ook een mini pizza doosje van gemaakt en een verjaardag kaart voor onze neefje die in december jarig is.. Lara was helemaal weg van het plaatje van Mylo dus mamma moest die gebruiken en dat heb ik gedaan. De label is egaal groen en daar komt straks nog een verhaaltje op geschreven door Lara zelf.. Kan ze laten zien dat ze al veel heeft geleerd op school.



Deze kaart en vrij groot maar speciaal voor de oma van Marcel die graag kaarten ontvangt. Dus de envelop ga ik nog even zelf maken zodat hij op de post kan. Het is een opklap kaart.

Van deze lijn heb ik nog papier over en ga daar nog verder mee aan de slag.

2 opmerkingen:

Moon Hulsman zei

Nou jij bent zeker lekker bezig geweest. leuk geworden hoor
Liefs Moon

nora zei

Ziet er leuk uit Jessica,en zoveel.groetjes Nora

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails