8 mrt 2010

Nieuwe creaties

Ben de afgelopen week lekker bezig geweest tussen de bedrijven door. Mijn huishouden gaat ook gewoon door net zoals de afspraken die er staan en soms moet ik me even terug trekken in mijn hobby hoek om even bezig te zijn.
Soms heb je iets in je hoofd en dat moet dan wel gedaan worden voor ik het kwijt ben. Misschien een optie om het eens op te gaan schrijven maar mij kennende vergeet ik dat ook dat ik het op geschreven heb en als ik het dan vast heb weet ik niet meer wat ik bedoel.
Het idee staat in Hobby Journaal nr 60
Naar het idee van Ellis Hendriks en het patroon staat ook in de Hobby Journaal nr 60 (leuk om te doen en ga er zeker nog eentje maken)
Het idee stond in de Cardsonly nr 12
Een leuk vogelhuisje waar je wat in kan doen zoals chocolade eieren voor de pasen. (mijn dochter wil misschien dit voor het traktatie voor op school, kan ze me mooi helpen om ze te maken)
We hebben onze vakantie geboekt en we gaan lekker naar zee toe en om de avonden of met slecht weer de tijd door te brengen heb ik creaties voor mijn dochter gemaakt. In het blokje met de maat 14 x 14 cm kan ze veel kwijt zoals tekeningen en verhalen die ze zelf kan opschrijven. En in het tasje komen nog stempelafdrukjes en anders kleine dingetjes die ze kan gebruiken met knutselen.
Ik ben nog niet klaar voor haar want wil ook nog een grote tas maken waar alles in kan zodat ze alles in handbereid heeft.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails