2 mrt 2010

kaarten gemaakt

Door wat persoonlijke gebeurtenis heb ik even niets van me laten horen. We hadden liever ander leuk nieuws gehad dan dat het weer fout ging en wel voor de 5de keer. Het verdriet was/is groot en het moet ook een plekje krijgen en dat zal het zeker weten krijgen maar het heeft zijn tijd even nodig.

Heb in de tijd niet stil gezeten en heb kaarten gemaakt, sommige moet ik nog van tekste voorzien en dat zal ik deze week even doen zodat ik ze ook kan laten zien want nu zijn ze wel erg kaal kan ik je zeggen. Je mist gewoon iets maar heb wel wat kaarten af en die laat ik nu even zien.
6 kaarten met een embossing mal

2 kaarten met een stempel afdruk
1 kaart met een lief snoesje waar ik op het moment helemaal weg van ben

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails