17 mrt 2010

Lekker weer

Het is lekker weer buiten en heb net foto`s gemaakt van mijn creaties die ik afgelopen dagen heb gemaakt toen het nog mistroostig was buiten. Wolken die voorbij trokken en af en toe een bui.. Voor de planten natuurlijk wel lekker maar wil nu toch wel eens lente zodat de achterdeur los kan en kan genieten van de zon.
Heb nu de was buiten hangen en vindt dat heerlijk want werdt gek van het binnen drogen of alleen maar de droger aan te zetten.


Een enkele kaart met een stempel die ik graag wil en heb hem gestempeld bij me moeder die hem al heeft...

Heb zelf een luicifers doosje gemaakt en daarom heen een tasje gemaakt om er iets in te doen. Mijn dochter wordt over een paar weken 8 jaar dus wie weet wat er dan in komt.

Een pop-up kaartje voor een geboorte een dochter.

Zoals ik al zie wordt mijn dochter straks 8 jaar en heb al een pop-up kaartje gemaakt om te geven .

Ook een pop-up kaart voor een verjaardag.

Een driehoek kaart ook met de kok. Mijn zoon wil graag kok worden dus deze stempel wordt straks veel vuldig gebruikt denk ik.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails