25 mrt 2010

Lekker bezig geweest

Ik ben afgelopen dagen lekker bezig geweest in mijn hobby hoek.
Een notitieblokje waar ik even wat snel in kan schrijven en zo mee kan nemen als ik naar een beurs ga want dan kan ik er in schrijven wat ik nodig heb en welke stempels ik al heb zodat ik geen dubbele koop.
Ook heb ik in de cards-only nr 12 zitten lezen en vondt dit patroon en was er wel helemaal weg van en heb mijn eigen draai er aan gegeven. Ben wel met roze bezig zo te zien en het is niet eens mijn kleur om eerlijk te zijn maar je kunt er wel mooie kaarten mee maken.
Naar het idee van Tiets van haar club dag die ze deze maand had. Het is een van de kaarten waar ze een sketch van had gemaakt en de rest moet ik nog maken maar dat komt nog wel deze week denk ik..
Voor de Marianne Chellenge nr 4 had ik deze gemaakt maar zag vandaag dat de nieuwe al was in gegaan dus te laat met plaatsen. Moet ik maar beter kijken tot wanneer de liep.
Mijn moeder was haar hobby kamer aan het opruimen en ze gaf me 4 vellen met vlinders en zag dat ze van Marianne Design waren. Kende ze niet maar ben er wel weg van. Dit is de paarse vel en ik heb nog een roze. De blauwe en gele heb ik terug gegeven want ze had het niet gezien dat ze het weg had gedaan en ze is zelf op het moment weg van Marianne Design vellen en spullen.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails