20 okt 2011

wind licht

Vindt dit zo`n leuk idee dat ik er geen genoeg van kan krijgen.. Heb nog een paar broodzakken met afdruk klaar liggen en als ik de tijd krijg ga ik die ook in kleuren en misschien wel samen met Lara die volgende week herfstvakantie heeft .
Ik heb een Don & Daisy stempel vergroot onder mijn scanner en overgetrokken op de broodzak en heb er zo 3 kinderen op gemaakt..
 En deze staan voor mijn 3 kinderen 
Blauw - Brett
Roze - Lara
Groen - Kian 
Ik had hem eerst met dunne lijnen maar dat viel niet echt op en Marcel had zo`n idee dat het dan ook bloemen konden zijn omdat het witte vlak dan zo afstak dus heb ik de lijnen iets dikker gemaakt en moet zeggen dat ik daar ook tevrede over ben.

Wij zullen ons niet vervelen met de vakantie en heb nog genoeg ideeen in mijn hoofd en hopelijk laat Kian me een beetje knutselen anders moet ik het echt tussen de bedrijven door doen en s`avonds als hij slaapt..Komt vanzelf wel weer goed heb ik zo maar soms zou ik toch wel iets meer willen doen maar mijn kinderen gaan voor alles en dan doe ik maar langer over mijn creaties of moet ik er meerdere dagen er aan werken.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails