14 nov 2011

Baby kaarten

Mijn oude buurmeisje is 6 november bevallen van een zoon met de naam Christiaan Ciske en het is een heerlijk knulletje om te zien en was is die klein tegen over mijn zoon die bijna 10 mnd oud is.
Voor haar eerste zoon Bastiaan had ik ook de geboorte kaartjes gemaakt en nu vroeg ze aan mij of ik het nu ook wou doen voor haar 2de zoontje. En tuurlijk wou ik dat en soms liet Kian het toe dat ik aan de kaartjes kon werken en gelukkig had ik tijd genoeg. 



 Het moesten er in totaal 30 worden en heb er deze keer blauwe enveloppen bij gedaan en ik had een treintje in gedachte met een rook pluim maar dat ging maar fout en wou me niet lukken en toen vond ik dit treintje tussen mijn kaarten en moest hem alleen aanpassen want hij was opzicht kleiner...

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails