10 okt 2011

beurs geweest

Gisteren naar de creadagen geweest in de rijnhal te Arnhem samen met me ouders en met me kinderen en het was lekker rustig dus konden we rustig overal kijken...
Marcel had me s`ochtends naar me ouders gereden en is toen lekker weer naar huis gegaan en had het rijk dus lekker alleen in huis en kon dingen doen die hij zelf wou en waar niemand hem voor de voeten liep..
Ik dus met de kinderen in de auto van me vader en op weg naar Arnhem waar we toch een flinke tijd hebben gelopen. Lara heeft 2 workshops gevolgt eentje met hotfixs steentjes en heeft een hello kitty gemaakt die ze straks heel graag op een tasje wil maken dus dat gaat nog geregeld worden en ze heeft een mooie zeep ketting gemaakt.

Mijn portomee is ook wat leger maar heb me netjes gehouden en alleen wat knipvellen gekocht. 2 snij mallen. papier wit, zwart, bruin. een papier pakket en ook eentje samen met me moeder waar van we ieder de helf hebben gedeeld.. zo hebben we toch beide pakketten. kerst knipvel met een voorbeeldboekje, kralen, scharen, lint, stempels van don en daisy. en nog wat andere...

Dus Lara en ik kunnen weer lekker knutsen kun je wel zeggen...

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails