25 aug 2009

spiegels

Heb in het verleden ooit bij Ikea spiegels gekocht en ben er nu toch maar eens mee begonnen om er wat mee te doen. Het was de bedoeling dat ze geschilderd zouden worden maar dat leek me zo saai dat ik maar met papier aan de gang ben gegaan.
Een roze spiegel voor op de kamer van mijn dochter die in het thema van vlinder is gemaakt deze zomer en ja ook weer met roosjes. (kan het niet laten).
Lara haar vriendinnetje Lisa zag dat ik er een voor Lara aan het maken wat en was er gelijk weg van dat ik het niet over mijn hart kon krijgen om haar er geen te geven.
Eigenlijk wouwen ze dezelfde maar helaas ik had niet meer het zelfde papier liggen en zo heeft Lisa voor een ander papiertje gekozen.

1 opmerking:

Anoniem zei

wat een schatjes zijn het geworden... kan begrijpen dat de meisjes er weg van zin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails