31 jul 2009

kunstenaars

Het is zomervakantie en gelukkig werkt het weer mee zodat ze lekker buiten kunnen spelen maar ook kunnen verven waar ze al weken om zeurde... Na eerst op gewoon papier kwam ik op het idee om een plankje te gebruiken en Marcel had eerst zo maak er een leuke tekening op en kleur hem dan in tot ik me ineens bedacht kan er natuurlijk ook op stempelen.
Dus de klapper met stempels er bij zodat ze zelf konden kiezen welke er op moest en ja hoor vriendinnen nemen natuurlijk de zelfde afbeelding. Zo gezegt zo gedaan en toen aan het werk nou ja de meiden natuurlijk en ik ging verder met de tuin en soms kwam ik even kijken hoe ze het deden.
Ze kwamen er ook achter dat het geen gewone verf was maar glitter verf en dan maak je de meiden zeker blij.


deze is van Lisa
deze is van Lara
het resultaat van de plankjes die nu te drogen liggen in de zon

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails