19 jul 2009

Cadeautje voor de juf


Kon het niet laten om toch nog een cadeautje te maken voor de juf. Weet heb mee gedaan met het kado gesamelijk met de klas maar mij kennende kon ik het niet laten om toch iets zelf te maken zodat ze dat nog kon geven. Het is een doosje geworden en had deze al gemaakt maar wist niet wat ik er mee moest doen. Tot ik zo had van hier kan ik de cadeau`s van de juf in doen. Een notitie blokje met potloden en een lekkere reep chocolade.
Eerst had ik Bedankt Juf maar vondt dat toch niet zo leuk en heb er laten de naam van de juf toch nog bij gezet.

Op hobbyjournaal had Ellis een goede tip voor om zelf roosjes te maken en had deze op geslagen bij me favorieten en ben er mee aan de slag gegaan. Dus de kleine bruine roosjes heb ik zelf gemaakt. Het is even wat gepriemel maar leuk om te doen en je heb ze dan in de kleuren die ze zelf wil hebben.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails