16 dec 2008

mandje met kaarsen

Bij Hilda op de site stond een leuk doosje met kaarsen er in en was er gelijk weg van. Ik heb het patroon gevraagd en ben er zeker weten mee aan de slag gegaan. Nu kwam ik er alleen achter dat ik de maat kaarsen niet in huis had maar wel kleiner.. Dus met wat puzzelen kwam ik er wel en als je er aan begint blijf je ze maken kan ik je zeggen.
Heb nu wel een tik om met roze te werken terwijl het niet mijn kleur is maar wel die van Lara...

Ze begon ze al gelijk uit te delen die is voor de juffrouw samen met het andere doosje, die voor opa en oma, die voor oma L en die voor opi en omi..


Nou daar sta je dan als moeder en weiger het dan maar eens als het ze het zo lief zeggen maar waar blijft mijn eigen stukje dan.. Nou mamma kwam er uit dan gaan we nieuwe kaarsen kopen maar dan wel in een andere kleur en ook groter zodat je er nog een voor je zelf kan maken..
Was zo wie zo al de bedoeling om nieuwe kaarsen te kopen groter en zeker weten in andere kleuren want om nou overal roze neer te zetten zie ik zelf niet zo zitten..

Viel me zo wie zo op dat ik dit jaar veel met roze heb gewerkt ook met de kerstkaarten en vondt het nog leuk ook. Heb er zeker geen spijt van en zou het zo weer doen maar dat is voor later wat ben blij dat alle kerstkaarten de bus op zijn en nu hopen dat ik er ook veel terug krijg.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails