22 dec 2008

er komt niets uit mijn handen

Helaas want heb al papier verknalt kun je wel zeggen.. Baal daar van maar het is niet anders.. Heb het merk wel op geschreven zodat ik nieuwe kan halen en ga van het versneden papier kijken of ik kleinere stukjes kan gebruiken wat wel bruikbaar is maar weggooien doe ik het niet.

Het is nu 22 december en mijn dochter zit op school en gaat zo een kerststukje maken voor vanavond als ze haar kerst diner heeft op school. Je zult wel denken op school maar het is toch kerst vakantie.. Nou hier dus niet ze moeten hier nog 2 dagen naar school en dat was vanmorgen wel even wennen om op te staan. Het was ook erg rustig op de weg vanmorgen en je zag niet veel ouders met kinderen die naar school gingen. Zelf was ze er ook niet mee eens want haar broer heeft vakantie en zij niet... Gelukkig is hij niet thuis want het komt hard aan de ene wel thuis en de andere niet maar meer ouders hebben er last van..
Morgen mag ze overblijven op school zodat ik rustig de boodschappen kan doen met Marcel en ik weet nu al dat hij degene is die mijn winkelwagen vol gooit en niet Lara. En kan rustig kerstkado`s halen want dat moet ook nog gebeuren hier.. Heb het normaal al in huis en vindt het niets dat ik zo laat ben dit jaar dus volgend jaar ga ik eerder aan de slag.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails