2 aug 2012

vakantie creaties

Deze vakantie heb ik wat anders gemaakt dan kaarten of scrappen.
Ben met canvas aan de slag gegaan en dit is het resultaat geworden.




De vakantie is nog niet voorbij en ipv van kaarten of scrappen ben ik met canvas aan de slag gegaan want ik had die nog liggen... Nu had iemand mijn uit gedaagt om er aan te beginnen en vooral met de eerste maar als je eenmaal bezig bent dan ga je ook door.. Heb er nog 2 liggen die afgemaakt moeten worden en zodra die klaar zijn zal ik ze ook hier neer zetten...

De pakketen komen van kruitvat en had ze vorig jaar al gekocht en nu weer eentje er bij die ze vorig jaar er niet hadden liggen... Ook de doeken komen van kruitvat en waren ook afgeprijst dus als ik er nog kom zal ik kijken of ze nog hebben liggen..

Dit is de formaat 30 bij 30 en had ook nog 20 bij 20 liggen en die heb ik allemaal een kleurtje gegeven en daar wil ik nog de namen van mijn kindern op zetten en hun geboorte datum zodat ik die ook in de gang kan hangen en de gang zo wat kleurrijker wordt want nu is die nog zo wit...

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails