14 mei 2012

Moederdag


Moederdag zit er weer op en ben zelf lekker verwent door de kinderen.. Van Kian een nieuwe koffie beker en van Lara een glaasje met een kaarsje er in en veel tekeningen en van Brett een vlinder van koper voor buiten die nu tegen de schuurmuur hangt... Marcel heeft hem voor mij gelijk op gehangen.

Voor mijn moeder had ik een armband gekocht die ze wel zelf heeft uit gezocht op de meimarkt te Tolkamer op 6 mei.. Ik weet zeker dat ze hem leuk vindt en heb er een 6 hoekig doosje om heen gemaakt. Het patroon heb ik gevonden bij Stempeleinmaleins en het is een leuk doosje om te maken en niet moelijk om eerlijk te zijn.. Nu heb ik een scorpal gekocht in cm en het gaat me nu veel sneller dan met de hand en voor je het weet ben je klaar...hihihihi 
Heb hem versiert met bloemstickers en in het midden heb ik steentjes geplakt...
Verder heb ik een kaart gemaakt die ik bij Cards etc. Euro blog heb gekocht en daar ben ik gelijk mee aan de slag gegaan en heb dezelfde kleur gekozen als het doosje zodat het een geheel leek.

Voor mijn schoonmoeder heb ik een langwerpig doosje gemaakt en wat er in zit kan ik niet zeggen want hij ligt hier nog op de kast.... hihihih maar heb hem ook met de scor pal gemaakt.
Oo heb ik er een mooie kaart bij gemaakt die ze nu wel kan zien maar hij zit hier netjes in de envelop en ze krijgt hem zo snel mogelijk dan kan ze er van genieten op de kast.


Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails