13 mei 2012

bakken voor papier en tijdschriften

Een tijdje geleden zat ik op deze site Stempeleinmaleins en daar werdt beschreven hoe je een magazine file kon maken... Ik was hem al eerder op internet tegen gekomen en nu stond er een beschrijving bij en de maten dus ben aan de slag gegaan... Ik heb ze nog niet versiert maar dat komt nog want ik kan nog niet in mijn hobbyhoek terecht en daar lijkt het wel verslaaft aan verzamelen maar ik kan alles terug vinden en daar gaat het om en hoop snel de hoek op te ruimen en deze bakken op mijn buro te zetten zodat ik er altijd makkelijk bij kan bij het papier natuulijk.

Voor deze heb ik de maat aan gepast zodat mijn vierkanten kaarten er in kunnen zoals 13,5 bij 27 cm

Speciaal voor mijn dochter gemaakt voor op haar kamer zodat ze haar Topmodel spulletjes er in kan doen...

Ook aan gepast speciaal voor haar tijdschriften van Topmodel zodat ze mooi blijven. Lara wou ze niet staand want dan krullen ze dus ik heb een lig bak voor haar gemaakt ook in de kleur roze... Nu nog wat pennen bakjes er bij en dan kan ze mooi op haar kamer zetten..

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails