29 dec 2011

andere leuke creaties

Dit bed heb ik gemaakt na het patroon van Ellis Hendriks en stond in het Hobbyjournaal nr 81. Leuk om te geven als iemand ziek is want in het onderstel zit een pakje met zakdoeken verstopt. Hier heb ik hem in vrolijke kleuren gemaakt en Lara wou hem graag hebben voor op haar kamer maar hij staat hier nog steeds in de woonkamer dus wie weet dat we hem toch nog kado doen.


Een bestek bakje die we met de kerst naarst ons bordt had liggen. Ze zijn helaas nog niet helemaal af want ik wou er eigenlijk nog Merry Christmas op plakken met de naam van de persoon maar Kian was helaas ziek geworden en hij ging met toch even voor dus heb ik ze zo op tafel gelegt en doe ze straks in de kerst doos zodat ik ze volgende jaar weer kan gebruiken en dan wel met de naam er op. Ik heb er 4 en moet er nog eentje bij maken maar dan voor kinder bestek want daar zal Kian volgend jaar wel van eten.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails