29 apr 2010

Voorjaars schoonmaak

Het is lekker weer op het moment en ik heb wel creaties klaar maar moet ze nog op foto zetten en zal dat een van deze dagen even doen. Verder komt er niet veel uit mijn handen maar ja dat komt nog wel.
Ben wel bezig in het huis volgens mij heb ik last van voorjaars schoonmaak. Heb net mijn eigen kleding kast uit gezocht en er ligt weer een stapel die naar de kledinginzameling kan en alles ligt weer netjes in de kast net zoals de wasmanden dit nog leeg moesten. Was toch bezig en de kast van Lara is zo aan de beurt.. Er is al veel wat weg kan omdat ze groeit en ze pakt nu zelf haar kleding uit de kast dus ja dan weet je het wel dan ligt het ook niet meer zo netjes in de kasten.
Marcel heeft zijn kast wel netjes maar hij heeft niet zo veel als Lara en ik.

We hebben vanaf vanmiddag ook een lekker lang weekend en morgen gaan we nergens heen dus lekker thuis aan de slag, is ook wel eens lekker en zal dan eens mijn creaties afmaken die er nog liggen want dat ligt er nu ook en heb ook andere leuke ideeen die ik nog uit wil werken. Helaas maakt Lara op school niets voor moederdag en ga zelf met haar aan de slag. Oke dan weet ik wel wat ik krijg maar vindt het altijd zo leuk als ze iets maken en ze doet het toch op haar manier.
Hier hebben ze volgende week nog geen mei vakantie maar moeten ze nog een paar dagen naar school en dan hebben ze 2 weken vrij. Hopelijk hebben we dan lekker weer zodat we lekker in de tuin kunnen zitten en wil nog wat zaadjes planten in de tuin zoals zonnenbloemen en kalabassen.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails