15 apr 2010

Al weer 8 jaar oud

Vorige week donderdag de 8ste april werdt Lara al weer 8 jaar oud. Wat gaat de tijd snel om eerlijk te zijn.
Dit was de traktatie voor de kinderen in de klas. Een prikker met kaas, worst, tomaat en druiven en op het einde zat een vlinder op een kleine was knijper die ze zelf heeft gemaakt.
Voor de juffen een mooi doosje waar een lekkere bonbon in zat in de kleur roze. Er was mijn verteld dat ze er maar 8 nodig had maar was blij dat ik er meer had gemaakt want ze had er 10 nodig dus alle juffen hebben wat gehad. Moet er toch niet aan denken dat ik iemand had over geslagen. Ik had er 11 gemaakt want toen was mijn groen papier op en de laatste heeft ze aan haar dans juf gegeven s`avonds.
Voor de viering thuis 2 dagen later wou Lara heel graag een taart maken en dat heb ik geweten. Een taartbodem waar ik eerst gele room op deed en toen deed ze zelf de slagroomsoesjes er op en heerlijk dat stapelen. Af en toe nog wat gele room er tussen zodat hij niet uit elkaar zou vallen. En op het laatste glazuur er op in de kleur roze.
Ze wou er al in happen voor hij aan gesneden werd maar dat heb ik weten te voorkomen. Heb hem wel van te voren gesneden want erg makkelijk was het niet zo hoog was hij en zoet dat hij was maar wel lekker. We hadden de visite wel de keuze gegeven. Lara gebak, rolcake of heerlijke slagroomsoesjes.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails