23 okt 2009

Nog een puntzak en kerstlantaarns

Heb een puntzak gemaakt voor de knuffel die Lara van opa en oma heeft gekregen en die hang nu aan haar bed zodat ze er altijd naar kan kijken.
Zag dat ik de knuffel eigenlijk wel eerst had mogen wassen maar dat wou Lara niet hebben dus hij is niet meer zo schoon als hij hoort te zijn maar dat krijg je als ze er heel lang mee in bed liggen en er bijna alles mee doen.
Ben ook nog aan de slag gegaan met de lantaarns uit de hobbyjournaal 56 maar dan met kerst papier. Ze worden als kerst kado gegeven ipv een kerst stukje.

Er komt nog een waxinelichtje in op batterij maar die heb ik nu zelf nog in gebruik dus zal nog even nieuwe halen voor ik ze inpak.

1 opmerking:

Gwen zei

wat een leuke ideetjes. heb je erop staan.
HA ha twee zielen en een gedachte. ik wilde ook voor mijn moeder tante en zussen de lantaarn maken ipv een kaartje. ik doe voor hun altijd net even iets anders. en ik heb nu al zulke leuke voorbeelden gezien bij je, gewoon super. ik ben maar gelijk volger geworden.
Groetjes Gwen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails