26 jun 2009

Lara in een foto lijstje

Was bezig met een fotolijstje hij was aan de kleine kant dat ik hem even naast me heb neer gelegt en een grotere heb gemaakt zodat de foto er wel in paste. Voor de andere even een andere foto bestellen of een andere zoeken zodat die ook op haar kamer kan komen te hangen. Lara is helemaal weg van roze dus ja dit papier sprakt haar wel aan en zeker met de bloemen die er in verwerkt zijn. Mars wou hem eigenlijk zonder extra bloemen maar dan was die zo kaal en saai vond ik zelf dus toch maar bloemen er op met een knoopje in het midden. Het lint er in maken was even een werkje omdat het breder was dan de gaatjes maar met wat gedult kom je heel ver en ik geef niet zo maar op. Nog een bruin lintje aan de achterkant zodat ze hem kan ophangen maar ik moet ook oppassen dat Mars hem niet mee neemt naar zijn werk. hihihihi.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails