25 jun 2009

doosje

Ben heerlijk bezig met doosje maken en dit is het resultaat.
heb hem nog niet versiert omdat ik nog niet weet aan wie hij gegeven wordt.
idee komt uit de hobby dols nr 3 en is het mandje met klepjes. De bovenste is op het oorspronkelijke maat maar die vondt ik toch wel te klein om straks kado te geven aan oma die in augustus jarig is dus heb hem vergroot en met grijsboard gemaakt voor de stevigheid. Lara heeft de kleuren uit gezocht omdat zij hem wil geven aan oma met kersen bonbons er in waar oma helemaal weg van is.
vondt dit patroon bij Ellis Hendriks op de site en vondt hem zo leuk dat ik hem na ben gaan maken. In mijn eigen smaak natuurlijk en doe er stempelafdrukjes in die ik kado geef aan ............
kan ik nog niet zeggen want weet dat ze ook op de site komt en dan is de verrassing er af maar denk dat ze het wel weet omdat het papier het een beetje verraad.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails