22 okt 2012

Taart en cupcakes

Dit is de taart geworden die we hebben gemaakt en waarvan Kian en Siep de restjes van de taart liepen te snoepen.. Kian en ik heb hebben hem bekleed met groen fondant die we eerst zelf hebben gekleurt en Kian heeft hem aangedrukt met zijn handjes.. Op zijn manier maar het is hem gelukt.. Lara heeft de vlinders er op gemaakt die we al eerder hadden gemaakt..
En kan je vertellen dat hij heerlijk was... Hij was zo op hihihihihihih


Lara had op de creadagen in Arnhem 13-14 oktober in de Rijnhal deze cupcakes gemaakt.. Ik had niet verwacht dat ze er zouden staan maar ze mocht van me moeder de workshop doen en dit is het resultaat.. Ben ook heel trots op haar. Heb gelijk zelf even rolfondant gekocht in donkerblauw, licht roze en paars. Anders had ik naar de winkel gemoeten en nu waren ze er toch.

Ook ik heb niet stil gezeten en had cupcakes gebakken en heb even mijn kleikunsten laten gaan maar dan met marsepein. Heerlijke herfstthema.
 
Wel leuk om te doen en heb ook al andere gemaakt maar dan met fondant.. en daar moet ik nog een foto van maken.

Zelfs de kinderen vinden het leuk om te doen Kian mee om op te eten als je hem een beetje geeft maar hij weet hoe het voelt...
 
 

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails