1 aug 2011

gripzakjes

In de cardsonly nr 20 stond wat je kon doen met gripzakjes en die heb ik volop in huis dus ben daar mee aan de slag gegaan en dit is het resultaat.. Heb er eerst eentje met papier gemaakt maar met grijsboard als hoesje zijn ze toch steviger...


Ik heb nog meer liggen waar ik mee aan de slag wil gaan maar deze waren al af en ben er helemaal weg van zelfs mijn dochter dus die kan het ook nog maken als het weer tegen blijft werken.. Ze heeft nu nog 3 weken vakantie en van mij mag de zon door komen.

Merk dat nu de eettafel wel erg vol ligt met knutsel spullen en zal het straks eens gaan op ruimen en hopelijk gaat Mars deze week voor mij een lade kast kopen zodat ik het daar in kan doen en ik het toch een beetje opgeruimt kan hebben. Nu weet ik wel dat hij zich er niet aan stoort want hij zit ook lekker aan tafel te knutselen maar het lijkt wel of het steeds meer wordt.. hiihihihihih



Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails