8 jan 2009

nog wat creaties die gemaakt zijn in 2008

Deze creaties had ik vorig jaar nog gemaakt maar nog niet op de foto gezet door omstandigheden dus vandaar dat ik het nu nog doe.

kaarsen doosje met vierkanten kaarsen
Deze boomhanger heeft mijn dochter gemaakt samen met mij. Ik heb alleen het doosje gevouwt voor haar en het witte draad er aan gemaakt en de rest heeft ze zelf gedaan. Hij heeft de hele tijd in de kerstboom gehangen.
een Kado doosje waar snoepjes in kan.
Deze kaart heb ik gemaakt na het patroon van Jeanet op de site J & J Cards
Nog twee kerstkaarten voor volgend jaar maar nog zonder tekst en ik leg ze zo wie zo weg tot december 2009 dus dan ga ik alles na kijken waar nog tekst op moet want je weet maar nooit of ik andere teksten er op wil.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails