19 aug 2008

loop een beetje achter

Ik loop een beetje achter met me Blog bij houden maar wat wil je met de vakantie. De kinderen om je heen en die vragen toch je aandacht en het weer zat ook niet echt mee. Nu de scholen weer zijn begonnen kan ik ook meer tijd aan me Blog gaan besteden. Niet dat ik stil heb gezeten tijdens de vakantie. Dat is niet zo maar je doet het toch heel anders dan dat de kinderen weer naar school zijn. Tijdens de vakantie heb ik geregeld met mijn Dochter zitten knutselen of zitten kleuren. Ook heb ik weer nieuwe stempels gekocht en kan me helemaal uit leven. Ook mijn schoonmoeder was helemaal weg van de stempels en wou graag wat afdrukjes.

Heb me ook bezig gehouden met sketches te maken voor me zelf of van andere kaarten waar ik helemaal weg van was en daar graag een sketch van wou hebben.



zo kan ik toch mijn eigen ideeen er in doen zonder dat ik ze precies na maakt. Ook doe ik er zelf nog wel eens wat toe voegen.


Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails